
MS 182, 35 cm, PM3, 3/8" P
Zaagbladlengte
35-40 CM
Cilinderinhoud
35,8 CCM
Vermogen
1,6/2,2 KW/ZPS
Gewicht
10,1 KG
Zonder benzine, zaagblad en zaagketting
Vermogen-gewichtverhouding
2,8 Z09
Systeemgewicht
5,28 / 5,38 KG
Niet getankt, met zaagblad en zaagketting
Geluidsdrukniveau
103 Z03
K-factor volgens RL 2006/42/EG = 2,5 dB(A)
Trillingsniveau links/rechts
3,1/3,7 m/s²
K-factor volgens RL 2006/42/EG = 2 m/s²
Zaagkettingsteek
3/8 " P
CO2
1127 Z05
COMBISCHAKELAAR MET STOPFUNCTIE
VEREENVOUDIGT DE BEDIENING. Er is nog maar één startpositie nodig. Na het uitschakelen springt de bedieningshendel dankzij de stopfunctie automatisch terug in de bedrijfsstand. De warme machine kan hierdoor direct opnieuw worden gestart.
VEREENVOUDIGT DE BEDIENING. Er is nog maar één startpositie nodig. Na het uitschakelen springt de bedieningshendel dankzij de stopfunctie automatisch terug in de bedrijfsstand. De warme machine kan hierdoor direct opnieuw worden gestart.
ZIJDELINGSE KETTINGSPANNING
VOOR EENVOUDIG EN VEILIG SPANNEN. Dankzij de zijdelingse kettingspanning kan de ketting veilig, eenvoudig en snel worden gespannen en vervangen. De spanbout wordt zijdelings door het kettingwieldeksel heen bediend.
VOOR EENVOUDIG EN VEILIG SPANNEN. Dankzij de zijdelingse kettingspanning kan de ketting veilig, eenvoudig en snel worden gespannen en vervangen. De spanbout wordt zijdelings door het kettingwieldeksel heen bediend.
GEREEDSCHAPSLOZE TANKDOP
SNEL EN EENVOUDIG. Dankzij de bajonetsluiting van de tankdop heb je geen gereedschap nodig om de olie- en brandstoftank te openen en sluiten.
SNEL EN EENVOUDIG. Dankzij de bajonetsluiting van de tankdop heb je geen gereedschap nodig om de olie- en brandstoftank te openen en sluiten.
STIHL 2-MIX-MOTOR
BIJZONDER EFFICIËNTE PRESTATIES. Met de STIHL 2-MIX-motor verminder je de uitlaatgasbelasting en het verbruik en op die manier de bedrijfskosten. Deze 2-takt motor is onderhoudsarm gebouwd en gebruikt de brandstof ook bij een hoog vermogen efficië...
BIJZONDER EFFICIËNTE PRESTATIES. Met de STIHL 2-MIX-motor verminder je de uitlaatgasbelasting en het verbruik en op die manier de bedrijfskosten. Deze 2-takt motor is onderhoudsarm gebouwd en gebruikt de brandstof ook bij een hoog vermogen efficië...
STIHL ANTIVIBRATIESYSTEEM
OM AANGENAMER TE WERKEN. Als je machine zwaar werk verricht, ontstaan trillingen die vooral in de buurt van de greep merkbaar zijn. De buffer- en veerelementen van het STIHL antitrillingssysteem reduceren de overdracht van motortrillingen naar het...
OM AANGENAMER TE WERKEN. Als je machine zwaar werk verricht, ontstaan trillingen die vooral in de buurt van de greep merkbaar zijn. De buffer- en veerelementen van het STIHL antitrillingssysteem reduceren de overdracht van motortrillingen naar het...
COMPENSATOR
MINDER ONDERHOUD. Een regelsysteem in de carburateur, de compensator, zorgt er door drukcompensatie voor dat ondanks de toenemende vervuiling van de luchtfilter het motorvermogen, de uitlaatgaskwaliteit en het brandstofverbruik gedurende een lange...
MINDER ONDERHOUD. Een regelsysteem in de carburateur, de compensator, zorgt er door drukcompensatie voor dat ondanks de toenemende vervuiling van de luchtfilter het motorvermogen, de uitlaatgaskwaliteit en het brandstofverbruik gedurende een lange...
TRANSPARANTE OLIETANK
VEREENVOUDIGT DE CONTROLE VAN HET VULPEIL. Met het transparante oliereservoir kan je het peil van de kettingolie eenvoudig en snel controleren. Zo weet je altijd wanneer je kettingolie moet bijvullen om continu efficiënt te kunnen werken.
VEREENVOUDIGT DE CONTROLE VAN HET VULPEIL. Met het transparante oliereservoir kan je het peil van de kettingolie eenvoudig en snel controleren. Zo weet je altijd wanneer je kettingolie moet bijvullen om continu efficiënt te kunnen werken.
STIHL vierkanaaltechniek
Vier overstroomkanalen laten het brandstof-luchtmengsel vóór de ontsteking krachtig rondwervelen. Zo wordt de brandstof optimaal verbrand en wordt het rendement van de motor duidelijk verhoogd. Het resultaat: een lager verbruik en een hoog koppel ...
Vier overstroomkanalen laten het brandstof-luchtmengsel vóór de ontsteking krachtig rondwervelen. Zo wordt de brandstof optimaal verbrand en wordt het rendement van de motor duidelijk verhoogd. Het resultaat: een lager verbruik en een hoog koppel ...